קליפ בר מצווה

כאשר ילדכם מגיע לגיל מצוות יש צורך להפיק לו אירוע בלתי נשכח, כזה שיאפשר לו ליהנות מיום זה כמה שיותר. הפקת בר מצווה היא לא עניין של מה בכך ודורשת שימת לב לפרטים רבים על מנת להפיק אירוע מושלם התואם לציפיות הנער ושל האורחים המגיעים לחגוג עמכם. אחת הדברים הבולטים יותר בהפקת בר המצווה הוא – הפקת קליפ בר מצווה שנהפך לטרנד לוהט ומעיין אטרקציית חובה בכל בר מצווה. הסיבות להפקת הקליפ הן ברורות, הרי מצד אוחד מדובר בהפקה מהנה שוודאי נער בר המצווה ייהנה ממנה מאוד, וגם ניתן להקרים את הקליפ באירוע על מסכי ענק ולהרשים את כל האורחים שהגיעו לחגוג עמכם את האירוע.

לרוב, צלמים רבים המציעים צילום אירועים מעניקים את שירות הפקת קליפ ברת מצווה בחבילת הצילום הכוללת מגוון אופציות כמו – צילום וידאו, צילם רגיל עם מצמות איכותיות, צילום מגנטים, הפקת אלבום דיגיטלי ובניהם גם את הפקת הקליפ.

מה כולל שירות הפקת קליפ בר מצווה?

הפקת קליפ בר מצווה היא לא עניין של מה בכך ודורשת הכנה מרובה הכוללת בחירת לוקיישן מעניים לצילום, היא כוללת בחירת לבוש אטרקטיבי הקשור ללוקיישן הנבחר, שילוב של מוזיקה מתאימה, שילוב של אקססוריז, בחירת אלמנטים שונים שיעטרו את התמונות ובכלל מגוון רב של אופציות נוספות שיעשירו את התמונות ויגרמו לקליפ להראות מושלם. את כל ההכנות של הקליפ תוכלו לבצע בסיוע של צלם מקצועי שיוכל לייעץ לכם לגבי בחירת לוקיישן מאתגר לצילום ובכלל ינחה אתכם כיצד התהליך עובד בפועל. לכן, חשוב לבחור בצוות צילום מקצועי שיוכל ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולהעניק לכם טיפים מצוינים שיאפשרו לכם לקבל קליפ ממש מושלם.

ההכנות טרם יום הצילומים

בשל המורכבות של יום הצילומים, חשוב להכין מראש את כל הדברים הנחוצים לטובת הפקת הקליפ, בין אם מדובר בהכנה פיזית של דברים או בין אם מדובר בהכנה נפשית של נער בר המלווה על מנת שהקליפ ייצא לשביעות רצונכם.

מבחינה פיזית יש להכין את הדברים הבאים – יש להכין ביגוד המותאם בקפידה לאופי הצילומים, יש להכין תיק מסודר ובו לשים את כל הפריטים החשובים כמו – אקססוריז, מגבונים, בגדים להחלפה, אביזרים, שתייה מרובה, סיכות ביטחון ובכלל כל דבר שנראה לכם יצטרכו במהלך יום הצילומים.

מבחינה נפשית יש להכין את נער בר המצווה בצורה זו – חשוב לציין כי מדובר בתהליך די ארוך ולעיתים גם מעייף, לכן יש לתאם ציפיות מראש עם הנער, חשוב לישון מוקדם, לאכול לפני הקליפ ובכלל להגיע עם מצב רוח טוב כיוון שהמצלמה רואה הכל וודאי תרצו שהנער יראה במיטבו ביום זה.