צילום חתונות דתיות

  • ראשי
  • /
  • צילום חתונות דתיות

ארגון והפקת חתונות בימנו הפכו לעסק מורכב ביותר המכיל שלל של משימות שלא תמיד נגמרות, אך כאשר מדובר בחתונות דתיות הדבר מורכב פי כמה וכמה כיוון שיש צורך להקפיד על כמה כללים חשובים על פי הדת כמו – בחירת אוכל כשר בהכשר המתאים לבעלי האירוע ולמוזמנים, יש לבחור באולם המציע הפרדה מלאה, יש לבחור בצוות צילום חתונות דתיות והרשימה עוד ארוכה. למעשה, מדובר בהפקה הזהה לחתונה חילונית, אך היא מכילה מגוון פרמטרים מסוימים שלא ניתן להתפשר עליהם. בשל המורכבות של תכנון והפקת אירוע דתי, אנשים רבים נעזרים במגוון פורטלים המציעים מגוון שירותים לקהל הדתי או במפיקי אירועים אשר מתמחים בהפקת אירועים למגזר הדתי, אך כמובן שהכל עניין של תקציב ועד כמה תרצו להשקיע בערב המרגש של חייכם.

חשיבות בחירת צילום אירועים

בחירת צוות צילום המתמחה ב- צילום חתונות דתיות, הוא לא עניין של מה בכך, הרי על צוות הצילום להיות עם ניסיון רב בצילום חתונות דתות על מנת שהעבודה תתבצע בצורה מקצועית לפי שביעות רצונם של בני הזוג. לכן, חשוב מאוד טרם האירוע להיפגש עם בני הזוג על מנת לתאם ציפיות ולדעת מה הם מצפים מהצלמים בזמן אמת באירוע, אם זה הפרדה מלאה, כלומר צלם אחד לגברים וצלם אחד לנשים, הרי לבל נשכח כי מדובר באירוע נפרד, יש צורך לבדוק אם בני הזוג מעוניינים בצלמת באזור נשים ולא בצלם, יש צורך לבדוק אם הם מעוניינים בצילום זוגיות טרם החתונה, הרי ישנם דתיים שלא מתראים ביום החתונה עד לחופה ובכן הלאה לגבי תנאים ובקשות מיוחדות מבני הזוג.

בשל המורכבות של צילום חתונות דתיות, על צוות הצילום להתנהג בהתאם באירוע ולכבד את המוזמנים, אם זה מבחינת לבוש הולם, חבישת כיפה (במידת הצורך), דיבור בשפה של דתיים ובכלל כל פרמטר אחר שיכבד את בעלי האירוע ויענה על הציפיות שלהם מצוות הצילום.

מה חשוב לעת לפני שבוחרים צוות צילום

חשוב לציין כי תיעוד האירוע, הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים, הרי לבל נשכח כי תמונות אלו ילוו אתכם שנים רבות ובכל זמן נתון תוכלו לפתוח את האלבום ליהנות מהתוצר ואפילו להגדיל את התמונות ולתלות אותן על הקיר בביתכם. לכן, בעת בחירת צוות צילום, חשוב לבצע סקר שוק מעמיק בין כמה חברות על מנת למצוא חברה שתענה לדרישותיכם, הן מבחינה תקציבית והן מבחינת ניסיון ובכלל כל הדברים סביב. לרוב, חברות המתמחות ב – צילום חתונות דתיות, יודעות כיצד לעבוד עם קהל זה, אך כמובן שיש צורך לתאם ציפיות מראש על מנת ששני הצדדים יצאו מרוצים וקבלו מזכרת נהדרת בתום האירוע המרגש.