טראש דה דרס רעיונות

  • ראשי
  • /
  • טראש דה דרס רעיונות

טראש דה דרס ללא ספק כבשו את עולם הצילום וזוגות רבים נסחפים לטרנד הלוהט. צילומי טראש דה דרס מגיעים אלינו מארה”ב הרחוקה שבה היה נהוג לאחר יום החתונה להשמיד את בגדי החתונה, כיוון שזוגות האמינו כי עולה זו תביא להם מזל בכל שהם לא יזדקקו להשתמש שום בבגדים אלו. אך כמובן שזוגות לקוחות את צילומים אלו רחוק ומבצעים אותם במגוון רב של לוקיישנים מרהיבים ומוצאים תמונות מרהיבות שנשארות להם למזכרת מהיום המרגש בחייהם. לרוב, זוגות רבים מקיימים את טראש דה דרס לאחר החתונה, אך ישנם כאלו שדווקא מקיימים אותם לפני החתונה ובעצם הם מצטלמים בתמונות מרהיבות ובחרים אחת מהם על מנת להדפיס על גבי ההזמנות ובכלל להודיע ברשתות חברתיות את מועד החתונה שלהם.

מגוון רב של רעיונות יצירתיים לצילומי טראש דה דרס

יש לא מעט לוקיישנים ורעיונות יצירתיים לצילומי טראש דה דרס, רעיונות אלו הם ללא ספק מקוריים ויפים, אך כמובן שעל בני הזוג לבחור את הלוקיישן האהוב עליהם על מנת לזכות בצילומים נוצצים שיאפשרו להם ליהנות מהתמונות ובכלל להציץ בהם בכל רגע נתון. את התמונות ניתן לאחר מכן להדפיס ולמסגר על הקיר ואפילו להדפיס על בד קנבס ולתלות על הקיר, ניתן ליצור מהם אלבום מיוחד ומעוצב, ניתן לשמור על התמונות בדיסק און קי, להקרין אותן על המסך באירוע ובכלל לבצע בהם כל שימוש אפשרי.

הבאנו לפניכם מגוון רב של רעיונות יצירתיים לצילומי טראש דה דרס:

עלילה צבאית – רעיון זה מתאים לזוגות שהכירו בצבא, כך שהם יכולים להצטלם בנופים מרהיבים על גבול ישראל וברקע תותחים וגדר הפרדה וליצור תמונות קסומות – אך כמובן שאופציה זו מתאימה לנועזים מבניכם.

מפלים או נחלים – ארץ ישראל בורכה בשלל מפלים ומחלים קסומים, כך שנותר לכם לבחור יעד רצוי וליהנות ממגוון רב של תמונות קסומות באגמים ומפלי מים לצד נופים עוצרי נשימה בכל הארץ.

יערות – יש משהו קסום ביער עם עצים מסודרים בקפידה ונופי פרא, כך שצילומי טראש דה דרס יכולים להיות מרהיבים ביערות, כך שתוכלו ליהנות מהירוק סביב לצד צמחייה פראית ולקבל תמונות מרהיבות.

צילומי מים – צילומי מים הם פופולריים ויפים, אך כמובן שעל צוות הצילום להצטייד במצלמות מתאימות על מנת לאפשר לצלם אתכם צוללים מתחת למים עם בגדי החתונה וליצור תמונות מרהיבות ביופיים.

צילום במגרש כדורגל – רעיון זה הוא ללא ספק מקורי ומיועד למי מכם שחובב מושבע של כדורגל, כך שיוכלו לצאת לכם תמונות ספורטיביות במיוחד. תוכלו כמובן לשלב אקססוריז מיוחדים לאפקט מושלם.

צילום החוות סוסים – אי כמו להצטלם בחוות סוסים על שמלת כלה לבנה ונוצצת, הרי השמלה הלבנה בקלות תתלכלך ותעשה אפקט מיוחד בצילום ובכלל הסוסים והרכיבה עליהם יוסיפו המון לתמונות.