סגנונות צילום שונים לבר מצווה

  • ראשי
  • /
  • סגנונות צילום שונים לבר מצווה

יש לא מעט סגנונות צילום וטכניקות חדשניות שפרצו לשוק בסערה והביאו איתם שלל אופציות לקבלת תמונות ייחודיות ומקוריות. כולם מסכימים כי בחירת צוות צילום לבר מצווה היא אחת הבחירות המשמעויות יותר בתהליך הפקת האירוע, הרי בסופו של דבר צוות הצילום הם אלו שינציחו את הערב המרגש בו הילד הופך לנער של ממש ויאפשרו לכם לקבל מזכרת מושלמת מהאירוע. בחירת צוות צילום אירועים כבר מזמן אינה מסתכמת רק בצלם שמסתובב בין האורחים באירוע, אלה יש את צילום המגנטים ויש את “בוק בר המצווה” ואת צילום הקליפ המרגש שהם למעשה רק חלק מהשירותים הרבים שמעניקים צלמים לבר המצווה.

אז בואו נראה את סגנונות הצילום הנפוצות:

צילום מבוים – צילום זה מתאים בעיקר להפקת בוק בר מצווה, בה חתן בר המצווה מצטלם במגוון רב של לוקיישנים שונים בשלל פוזות מדליקות ואביזרים שמעטרים את התמונות. צילום מבוים מאפיין לרוב צלמים המתמתחים בהפקת בוק בר מצווה והם אלו שיעדיפו לבחור בעצמם את מיקום הצילומים וינחו את חתן בר המצווה בדיוק איפה לעמוד ובאיזו תנוחה. בצילום זה כל תמונה תצא מוקפדת ממש כמו בהפקת קטלוג, אך במקרה זה על חתן בר המצווה לשתף פעולה עם הצלם על מנת לסייע לו להוציא תמונות מוצלחות.

סגנון נוסף פופולרי הוא- סגנון התיעודי. סגנון זה מאפיין צלמים המוגדרים כאמנים של ממש וכל תמונה נבחרת בקפידה, כולל זווית נכונה, תאורה ובעיקר צילומים די ספונטניים ולא מתוכננים. למעשה, הצלמים המצלמים בסגנון זה יצלמו את חתן בר המצווה ברגעים שבהם הוא יתנהג בטבעיות ולמעשה הצלם יחפש אחר הקומפוזיציה האידיאלית ליצירת תמונות מושלמות, כאלו שתוכלו להביט בהן ולחוש כי הן טבעיות לחלוטין וללא שום מאמץ.

כמובן ששני סגנונות אלו שונים זה מזה, אך צלם מקצועי בעל ניסיון רב יוכל לשלב בין שתי האופציות ולדעת מתי עליו לצלם בצורה מבוימת ומתי עליו לצלם בסגנון תיעוד. למעשה, הצלם יבין את הסיטואציה וינסה לעשות הכל כדי להוציא את התמונות הכי מקוריות, הכי מעניינות וכמובן באיכות הכי גבוהה שיש.

האם יש חשיבות לציוד של הצלם?

וודאי. כיום רוב הצלמים מחזיקים במצלמות דיגיטליות מקצועיות בעלות פונקציות שונות אשר יכולות להוציא תמונות רזולוציות ובסגנונות שונים, כך שניתן לקבל צילום באיכות ממש גבוהה על ידי ציוד זה. מבין המצלמות החדשניות בשוק ניתן למצוא את מצלמת DSLR אשר ידוע כקטנה יחסית, אך היא בעלת פונקציות רבות המאפשרות להוציא תמונות באיכות גבוהה במיוחד. מעבר לכך, ניתן למצוא גם מצלמות באיכות HD, אשר יכולה להוציא צפייה איכותית ברמה גבוהה.