כל מה שאתם צריכים לדעת על צילום חתונות

  • ראשי
  • /
  • כל מה שאתם צריכים לדעת על צילום חתונות

דקה לאחר הצעת הנישואין המרגשת, על בני הזוג להתחיל לארגן את חתונת השנה, כן כל אחד היה רוצה חתונה מרשימה, כזאת שתקרא בפני האורחים “חתונת השנה”. אך כידוע המשימות הן רבות, החל מבחירת שמלת כלה נוצצת, בחירת אולם, קייטרינג וגולת הכותרת שהיא – בחירת צוות צילום חתונות. עם כל הכבוד לכל המשימות סביב, שגם בהם דרושה עבודה קשה ומוקפדת, אך כאשר הדבר מגיע לבחירת צוות צילום, מדובר בבחירה קשה, הרי הם אלו שיתעדו את היום המרגש בחייכם ויהפכו אותו לבלתי נשכח.

אז מה עושים ואיך מתחילים?

בחירת צוות צילום לאירועים הוא לא עניין של מה בכך, הרי מדובר בצוות של ממש ובמגוון רב של אפשרויות כמו – צילום וידאו, צילום מגנטים, צילום זוגיות, צילומי טראש דה דרס, הפקת אלבום דיגיטלי מעוצב, עריכת סרטונים וקליפים ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. על מנת לצלוח במשימה ולבצע בחירה נכונה, עליכם לבחון כמה פרמטרים חשובים טרם הזמנת צוות צילום לאירוע שלכם.

אז איך מתחילים בכלל?

ראשית, עומדות בפניכם כמה אופציות: להיעזר בהמלצות מחברים או מכרים שאולי ישמחו לנדב לכם מידע אודות צלם מוכשר שהם קיבלו ממנו שירות ואכן היו מרוצים, תוכלו לשוטט רשת האינטרנט שגם היא תשמח לנדב לכם מידע רב אודות צלמים, תוכלו להיעזר בפורטלים שונים של בעלי מקצוע מתחום האירועים ופשטו להתחיל לבצע סקר שוק מעמיק שבסופו של דבר יביא לכם את הצלם הטוב ביותר. אך כיצד תוכלו לדעת שאכן מדוב בצלם מקצועי ולא בחובבן? עליכם להקפיד לבחון את הפרמטרים הבאים:

ניסיון וותק – על ניסיון וותק אף פעם אל תתפשרו, הרי רק צלם בעל ניסיון רב בתחום צילום חתונות יוכל להביא לכם איכות בלתי מתפשרת של תמונות, הרי המצלמה היא כלי העבודה בה הוא משתמש שנים רבות ובמשך הזמן הוא פיתוח מיומנויות רבות שיאפשרו לכם לקבל תמונות מקוריות ואיכותיות ביותר. אך כמובן שיש לבחון גם את סוג הציוד איתו עובד הצלם, על מנת שתקבלו תמונות ברזולוציה גבוהה.

בדקו את תיק העבודות שלו – כל צלם המכבד את עצמו מחזיק באתר אינטרנט ובו תיק עבודות מפורט עם תמונות רבות, כך שתוכלו להיכנס לאתר של הצלם ולבחון את השירותים השונים שהוא מעניק במסגרת צילום חתונות, ולראות אם העבודות הן לשביעות רצונכם מבחינת איכות ובכלל אם השירותים הניתנים מתאימים לאופי האירוע שלכם ולדרישותיכם.

הגיעו לפגישה פרונטלית – לאחר שבחרתם את הצלם שנראה לכם מבין כולם, הגיע לפגישה פרונטלית שבה תוכלו להתרשם מהצלם ולראות אם יש בניכם כימיה טובה ולסגור איתו במידה והכל תואם לדרישתכם.