טראש דה דרס ים המלח

  • ראשי
  • /
  • טראש דה דרס ים המלח

טראש דה דרס הם ללא ספק אחד המשימות המהנות ביותר לבני זוג, הרי המשימות הרבות של החתונה הכוללים ריצות, פגישות עם ספקים, מסע ומתן בחירות מרובות הם ללא ספק מתישים, אך כאשר מדובר בצילומי טראש דה דרס ים המלח, ראה כי מדובר בהנאה אחת גדולה. נופיה הקסומים של ים המלח מביאים אליהם זוגות רבים המעוניינים ליצור צילומים יפיפיים עוצרי נשימה, הרי לבל נשכח כי מדובר בנופים קסומים הכוללים חוף מדברי לצד מי הים הכחולים והלובן של המלח שיוצרים נופים המשתלבים היטב עם שמלת הכלה ובכלל עם ההרגשה הרומנטית הקסומה של בני הזוג. בשל הביקוש הרב של צילומי טראש דה דרס ים המלח, זוגות רבים מגיעים מכל קצוות הארץ להצטלם בנופי ים המלח וליהנות מתמונות קסומות ורומנטיות.

מהם צילומי טראש דה דרס?

צילומי טראש דה דרס הפכו בשנים האחרונות לאח הצילומים הנחשבים ביותר בשל הקלילות שלהם ובכלל הרוגע והשלווה שהם מקנים לבני הזוג. פשוט לקחת פסק זמן לאחר המשימות המרובות של החתונה ולהתרענן עם צילומים מאתגרים על ידי הרס של בגדי החתונה. למעשה, צילומים אלו לרוב נערכים לאחר החתונה, ומקורם של צילומי טראש, הם בארה”ב, אשר כלות רבות נהגו להרוס את בגדי החתונה, כיוון שהן האמינו בכל ליבן כי הרס של הבגדים לא יאלץ אותן להשתמש בהם שוב, והוא סוג של מזל לחיי זוגיות מאושרים. אך כאמור, ישנם זוגות רבים שמבצעים את צילומים אלו לפני החתונה או אחריה אבל הם משתמשים בבגדים שונים ולא דווקא בבגדי החתונה, אלה יותר להנאה ולכיף הטמונים בחוויית הצילום.

מה חשוב לדעת לפני שמגיעים לצילומים?

דבר ראשון תתכוננו להנאה רבה, אך כמובן שחשוב להגיע לצילומים משוחררים, למרות שמדובר בתקופה די מלחיצה, אך עליכם לדעת כי המצלמה קולטת הכל, כן גם עייפות וחלץ. לכן, חשוב לישון מוקדם טרם יום הצילומים וכמובן להגיע רעננים. בגדול ההכנות ליום הצילומים אינן מרובות, הרי כל שעליכם לעשות הוא לארגן לוקיישן מעניין, כזה שיעזור לכם להוציא תמונות מרהיבות, לכן בגדים איפור וכמובן הרבה מצב רוח. לאחר כל התכנונים, חשוב להיצמד הוראות של הצלם, הוא יכוון אתכם להגיע לפוזות מוצלחות, כך ייצאו לכם תמונות מוצלחות. מה שעוד חשוב הוא – לבחור בצוות צילום אירועים המתמחה בצילומי טראש דה דרס ים המלח, כך הצוות יוכלל כוון אתכם ללוקיישנים שווים שמהם נשקף נוף מרהיב ביותר.

אם כך, חווית הצילום בים המלח היא ללא ספק מהנה , כיוון שבים המלח תוכלו למצוא נופים רבים, אם זה נוף של מדבר, של ים, של הלובן של המלח, מקומות עתיקים ובכלל יצאו לכם תמונות מרהיבות – באחריות!