טראש דה דרס אביזרים

  • ראשי
  • /
  • טראש דה דרס אביזרים

זוגות רבים נסחפים לטרנד הנפוץ של צילומי טראש דה דרס, כיוון שהם מאפשרים להם מגוון רב של יתרונות לצד הנאה מרובה. צילומים אלו מגיעים נעשו פופולריים בכל העולם ומקורם בארצות הברית. הרעיון שעומד מאחורי צילומים אלו הוא ברור – פשוט להרוס את בגדי החתונה על מנת שלא להשתמש בבגדים הללו שוב. למעשה, זוגות רבים מאמינים כי מדובר באמונה טפילה שאומרת כי אם הם ישמידו את בגדי החתונה הם א יצטרכו להשתמש שוב בבגדים מה שמבטיח לבני הזוג זוגיות נצחית.

אך כפי שאתם יודעים טרנד טראש דה דרס נעשה הפקה של ממש הכוללת יום צילומים מושקע של ממש עם אביזרים רבים ובחירת לוקיישן מגניב שיאפשר לכם לקבל תמונות מרהיבות ממש כמו בהפקה של דוגמניות, אך כל זה לצד הרס של בגדי החתונה על ידי בוץ, צבעים ומיני משחיטים אחרים יהרסו לכם את בגדי החתונה, אך על הדרך גם יוציא לכם תמונות מרהיבות. את צילומי טראש דה דרס ניתן לערוך לאחר החתונה, אך ישנם זוגות שמעדיפים לערוך צילומי זוגיות שהם אומנם לא הרס של בגדי החתונה, אך האפקט הוא זהה לחלוטין.

טראש דה דרס אביזרים מתאימים

כאשר מדברים על טראש דה דרס אביזרים, נראה כי יש לא מעט שכאלה שניתן לשלב ביום הצילומים, הרי תפקיד אביזרים אלו ליפות את התמונות ולהוסיף חיים לצילומים המרהיבים. לכן, חשוב לתכנן היטב את יום הצילומים ולהצטייד בכל האביזרים הרצויים מראש על מנת שיצאו לכם תמונות מרהיבות בדיוק כפי שתם רוצים. בשל המבחר הרב של האפשרויות, חשוב להתייעץ לפני עם צוות הצילום שוודאי יוכלו לתת לכם רעיונות יצירתיים לצילומי טראש דה דרס אביזרים, כך יוכלו לצאת לכם תמונות מדהימות בדיוק כפי שאתם רוצים. אך מנגד, תוכלו להתייעץ גם עם חברים או מכרים שבצעו את צילומים אלו ויוכלו להמליץ לכם על אביזרים מיוחדים אותם תוכלו לשלב בצילומים המרגשים.

מהם האביזרים הפופולריים לצילומי טראש דה דרס?

כמובן שתלוי מה הקונספט שבחרתם ויש לא מעט סגנונות של צילומים כך שנותר לכם רק לבחור. לכן, כדאי קודם לבחור את הקונספט הרצוי ורק לאחר מכן לבחור אביזרים שיעטרו את התמונות שלכם. לדוגמא – תוכלו להצטלם בחוות סוסים ולהוסיף אביזרים מדליקים כמו – כובע, מגפים של רוכבים, בגדי בוקרים ועוד. אך מנגד, תוכלו להצטלם בשקיעה עם צבעים אותם תוכלו להתיז אחד על השני ולקבל בגדים צבעוניים שיוסיפו רבות לתמונות וכן הלאה לגבי יתר האביזרים.

בכל מקרה, יש צורך לתכנן מראש את הצילומים ולהגיע מוכים על כל האביזרים הרצויים על מנת לקבל תמונות חלומיות בדיוק כפי שאתם רוצים.