בחירת צוות צילום חתונות יצירתי בעל חשיבה מחוץ לקופסא

  • ראשי
  • /
  • בחירת צוות צילום חתונות יצירתי בעל חשיבה מחוץ לקופסא

בחירת צוות צילום חתונות יצירתי בעל חשיבה מחוץ לקופסא, כיצד עושים זאת?

זה לא סוד שצילום החתונה הוא גולת הכותרת בכל אירוע, הרי בסוף כל האירוע הנוצץ שעליו עמלתם שעות רבות, כל האורחים יחזרו מרוצים לביתם וירכלו עוד כמה ימים על האירוע – עד שהוא ישכח. אך מה שישאיר לכם מזכרת נהדרת מהאירוע הוא – התמונות והסרטונים שאותם יכינו עבורכם צוות הצילום. אך כפי שידוע לכם, על מנת שתוכלו לקבל תמונות מקוריות ויפות, עליכם לבחור בצוות צילום מקצועי, כזה בעל חשיבה מחוץ לקופסא שיאפשר לכם לקבל מזכרת נהדרת מהיום המרגש בחייכם. צילום חתונות יצירתי, הוא לא עוד צילום פשוט, אלה מאפשר לכם לקבל מגוון רב של אפשרויות צילום ייחודיות הכוללות שימוש באלמנטים ואפקטים מיוחדים בעת הצילום, כך ללא ספק יהיו לכם תמונות מקוריות באירוע.

מה יותר חשוב, צילום מקצועי או עריכת תמונות מקצועית?

עולם הצילום מורכב משני אלמנטים חשובים: האחד הוא צילום מקצועי בשטח מזוויות מיוחדות כמו שרק צלם מקצועי בעל ניסיון רב בצילום וחשיבה יצירתית יכול לבצע, ומצד שני יש את אלמנט העריכה המקצועית והפוטושופ שהתמונות והסרטונים עוברים לאחר מכן. מכך, יוצא שיש חשיבות רבה לשני אלמנטים אלו, אך כמובן שיש חשיבות רבה לאופן בו הצלם מצלם את התמונות, החל ממציאת זוויות צילום טובות, שימוש בתאורה נכונה ואפשרות למקסם כל תמונה בצורה טובה. לכן, בעת בחירת צוות צילום חתונות מקצועי, יש לקחת את שני פרמטרים אלו ברצינות ולבחור בצוות צילום המונה צלמים מקצועיים שיוכלו בשטח ליצור תמונות מקוריות ולאחר מכן יוכלו לערוך לכם את התמונות בצורה מקצועית.

מהי תמונה יצירתית, ואיך זה בא לידי ביטוי בפועל?

תמונה יצירתית היא תמונה בעל משמעות, כזו שמצד אחד נראית “טבעית לגמרי” ומצד שני היא מעניינת ומושכת את תשומת הלב של הצופה בה. כמובן שלא כל תמונה חייבת להיות יצירתית, הרי ישנם תמונות סטנדרטיות של בני המשפחה בחתונה, שהן צריכות להיות ברורות, אך צלם יצירתי יוכל גם את תמונות אלו להוציא חדות ומיוחדות על ידי שימוש בזוויות מיוחדות ובאפקטים מיוחדים שאותם הוא יכול לבצע על ידי משחק עם הפלאשים וזוויות הצילום במצלמה שלו. אך כאשר מדובר על צילומי זוגיות או צילומי טראש דה דרס, העניין הוא שונה לגמרי ועל הצלם להוציא כל תמונה חדה, ברורה ומעניינת.

לסיכום: בעת בחירת צוות צילום לחתונה, יש להתמקד בבחירת צוות צלמים יצירתיים, כאלה שיוכלו להוציא לכם צילומים מיוחדים על ידי הנחיות פשוטות או על ידי משחק עם זוויות או משחק של אור וצל. הקפדה על פרמטר זה יוכל לסייע לכם לקבל תמונות מקוריות ויפות, כאלו שלא תפסיקו להתבונן בהן.