בוק בת מצווה צילומי חוץ

  • ראשי
  • /
  • בוק בת מצווה צילומי חוץ

בוק בת מצווה הוא ללא ספק אחד המשימות המהנות יותר וכל נערה ממתינה בשקיקה ליום הצילומים המרגש של בת המצווה, על מנת שהיא תוכל לחוש דוגמנית ליום אחד. את צילומים אלו ניתן לערוך במגוון רב של לוקיישנים מאתגרים עם נופים מרהיבים, הרי ללוקיישן הנבחר יש השפעה רבה על יום הצילומים ובכלל על התמונות שייצאו בסופו של דבר. חשוב לזכור כי צלם מקצועי המחזיק בציוד איכותי וחדיש יוכל להוציא לכם תמונות מרהיבות בכל מקום, בין אם מדובר בפארק שכונתי או על חוף הים. מסיבות אלו, בעת בחירת צלם המציע בוק בת מצווה צילומי חוץ יש להקפיד לבחור בצלם בעל ניסיון רב בצילום בוק בת מצווה ולוודא כי הוא משתמש בציוד חדשני.

כיצד תתכוננו נפשית ופיזית ליום הצילומים?

רוב הצילומים לבוק בת מצווה ערוכים בחוץ, אך ישנן בנות שמעוניינות לשלב צילומי חוץ וצילומים בסטודיו על מנת לקבל תמונות מגוונות שיתרמו רבות לאווירה ובכלל תמיד טוב לגוון בתמונות, כך יוכלו לצאת לכם תמונות מוצלחות. אך טרם יום הצילומים, יש להכין היטב את הנערה לקראת יום הצילומים כיוון שמדובר ביום ארוך ומאתגר שבו עליה להיראות במיטבה ולהציג הופעה מרשימה ואינספור פוזות למצלמה.

מסיבה זו, חשוב להקפיד על הפרמטרים הבאים לקראת יום הצילומים:

מבחינה פיזית – כדאי להכין תיק הכולל את כל הדברים הנחוצים ליום זה, הן מבחינת אקססוריז, תיק איפור, תיק הכולל סוג של “עזרה ראשונה” שיכיל סיכות ביטחון, סיכות ראש, ספרי לשיער, גומיות לשיער ובכלל כל דבר הנחוץ, הרי במהלך בוק בת מצווה צילומי חוץ מחליפים לא מעט בגדים ויש צורך לארגן שוב ושוב את הנערה על מנת שתציג הופעה מרשימה בכל התמונות. כמובן שם את ההופעות יש לסדר בקפידה על מנת שהבגדים יראו טוב בתמונות.

על מנת להשלים את הנראות, כיום ניתן למצוא סטייליסטיות המחזיקות ברשותן מבחר תלבושות המתאימות לבוק בת מצווה צילומי חוץ וגם מבחר רב של אקססוריז. הסטייליסטית תתלווה לנערת בת המצווה לאורך כל הצילומים ותסייע לה לצאת הכי טוב שיש בתמונות מבחינת ביגוד ואקססוריז.

הכנה מבחינה נפשית – יום צילומים לבחור הוא ארוך ולעיתים גם מתיש ומעייף, לכן חשוב להכין מראש את נערת בת המצווה גם לסיטואציות מעייפות יותר. בכל מקרה כדאי כבר בבית טרם הצילומים לתרגל פוזות למצלמה, על מנת להגיע מוכנים לסט הצילומים. בכל מקרה, כדאי לישון מוקדם טרם יום הצילומים ולהגיע רעננים עם המון מצב רוח, הרי המצלמה קולטת הכל וודאי תרצו כי התמונות יהיו מושלמות וישדרו מראה רענן וטבעי.