בוק בת מצווה בטבע

  • ראשי
  • /
  • בוק בת מצווה בטבע

בשנים האחרונות, חגיגות הבת מצווה שינו את פניהן והפכו להפקה גדולה של ממש, וזאת בשונה מהעבר הלא ממש רחוק שבו היו מפיקים אירוע סטנדרטי. כיום, לנערות יש דרישות משלהן והן יודעות בדיוק מה הן רוצות ולמעשה הן יכולות להיות ממש מפיקות אירועים קטנות. זה לא סוד שהחברה מכתיבה להורים מה לעשות וכיצד לחגוג, הרי כל נערה הייתה רוצה חגיגה מרשימה ובלתי נשכחת, וגם כזאת שתעמיד אותה במעמד חברתי גבוהה כאשר כל הכיתה תדבר על הפקת בת המצווה שלה. אך בין כל הארגונים והמשימות הרבות, נראה כי שום נערת בת מצווה לא תוותר על עריכת בוק בת מצווה בטבע או בכל לוקיישן אחר על מנת שהיא תוכל להרגיש כמעיין דוגמנית ליום אחד.

למה בוק בת מצווה נעשה כל כך פופולרי?

לצד החגיגות הגדולות של אירועי בת מצווה ניתן לראות בוודאות כיצד בשנים האחרונות התחום של צילומי בוק בת מצווה התפתח ללא הכר ונעשה הפקה של ממש הכוללת התחלפת תלבושות וצילומים במגוון לוקיישנים מרהיבים שיכולים להוציא צילומים מדהימים ששום דבר אחר לא ניתן להשוות אליו בשל החוויה הקסומה של יום הצילומים. נערות רבות מתארגנות לקראת יום זה מספר רב של ימים ואפילו שבועות ומבחינתן הבוק הוא הרבה יותר חשוב מחגיגת האירוע עצמו, כיון שהוא יאפשר הם לבצע לאחר הצילומים כל שהן ירצו עם התמונות שיצאו, אם זה לעלות את התמונות לפייסבוק ולזכות בתשומת לב, הן יכול ליצור אלבום דיגיטאלי מעוצב, להפיק מהתמונות סרטון מרשים, לפתח את התמונות בגדול ולמסגר את התמונות, ליצור קולאז’ תמונות, להקרין את התמונות על מסך ענק באירוע ועוד מגוון רב של שימושים נוספים.

הרעיון העומד מאחורי בוק בת מצווה בטבע

כל אימא וכל נערת בת מצווה יודעות מה הרעיון של צילומים אלו ובכל זאת נביא עבורכם הסבר קצר שימחיש לכם את כל הכיף ביום הצילומים המרגש: מדובר על יום צילומים מהנה במיוחד אשר במהלכו כלת הבת מצווה נהנית מאפשרות להצטלם במגוון לוקיישנים מדליקים, אם אלו תמונות משפחתיות, תמונות שלה לבד וזאת לצד שילוב של בגדים מגניבים, אביזרים ושילוב של נופים מרהיבים. את סט הצילומים ניתן לבצע בכל מקום אפשרי, אם זה בוק בת מצווה בטבע, בחוף הים, בסטודיו, בחוות סוסים, ביער, בבריכה כצילומי מים, בפארקים, במקומות עתיקים ובכלל בכל מקום אפשרי.

למעשה, מדובר בבוק שווה ערך לדוגמניות, הרי מדובר בהפקה של ממש הכוללת איפור, תסרוקות, החלפת בגדים ובכלל יום מהנה מלא בחוויות ופוזות אין סופיות, כך שללא ספק נערת בת המצווה תיהנו מיום הצילומים והיא תחוש דוגמנית אמיתית ליום אחד.